We gebruiken cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van uw bezoekersgedrag. Zo kunnen we u ook buiten onze webshop relevante aanbiedingen doen. Als u verder surft accepteer u onze cookies. Ja, prima Nee, liever niet

Winkelmand
Laden...
Verzenden

HOE WERKT HET VERZENDEN?

Verzending bij vooruitbetalen via iDEAL, creditcard en PayPal

Bij SpieringsHerenmode.nl kunt u betalen met iDEAL. Betalen met iDEAL kan snel en gemakkelijk binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, knab, bunq of Triodos Bank kunt u betalen via iDEAL. Uw betaling wordt direct verwerkt waarna SpieringsHerenmode.nl snel over kan gaan tot verzending.

Verzending bij achterafbetalen via Klarna

Betaalt u liever achteraf? Wij werken samen met betalingsinstantie Klarna, zodat wij deze betaalmogelijkheid voor u kunnen faciliteren. Wij zullen spoedig overgaan tot verwerking van uw bestelling zodra Klarna uw verzoek tot achteraf betalen heeft geaccepteerd.

LEVERINGSVOORWAARDEN

  • Wij leveren alleen na goedkeuring van betalingen op grond van hierboven vermelde betaalmogelijkheden, of na ontvangst van een handmatige bankoverschrijving.
  • Bij achterafbetaling via Klarna, wordt uw bestelling in behandeling genomen zodra deze betalingsinstantie uw bestelling accordeert.
  • Wij streven ernaar de bestelling, na ontvangst van uw betaling, binnen 2 tot 3 werkdagen te leveren, maar uiterlijk binnen 30 dagen. Artikelen die op zaterdag of zondag zijn besteld, worden in de regel op dinsdag in de week volgend na dit weekend verstuurd.
  • Bestellingen worden in Nederland afgeleverd via de PostNL postbezorger of PostNL Pakketservice (afhankelijk van het volume en/of het aantal producten van uw bestelling).
  • Wij berichten u zo snel mogelijk wanneer het door u bestelde product niet op voorraad is of wanneer de levertijd meer dan 2 tot 3 werkdagen bedraagt.

 

Standaard leveringsprocedure

Zodra uw bestelling gereed is gemaakt voor verzending, wordt het pakket aangeboden bij vervoerder PostNL. Leveringen binnen Nederland worden doorgaans de volgende werkdag, volgend op de dag dat de zending is aangeboden bij de vervoerder, bij u afgeleverd. Let op: Bij pakketten boven de 200 euro wordt om een handtekening voor ontvangst gevraagd.

De vervoerder zal uw zending afleveren op het door u ingevulde afleveradres. Indien de vervoerder u niet thuis aantreft, dan wordt het pakket afgeleverd bij uw buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. In dit geval zal de vervoerder de volgende werkdag opnieuw bij u langskomen om het pakket aan te bieden. Op het formulier dat de bezorger tijdens de eerste afleverpoging bij u achterlaat, kunt u aan de hand van de vermelde code en contactgegevens vóór 22.00 uur aan de vervoerder doorgeven welke alternatieve tijd en/of plaats u beter schikt voor de aflevering van uw pakket.

Als ook de tweede afleverpoging van de bezorger niet slaagt, dan zal uw pakket worden afgeleverd bij een PostNL-locatie bij u in de buurt. Gedurende twee weken wordt u in staat gesteld om het pakket op dit adres af te halen. Na het verstrijken van deze periode wordt uw pakket naar SpieringsHerenmode.nl retour gestuurd.

Let op: Indien u uw pakket bij een PostNL-locatie ophaalt, vergeet dan niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Zonder geldige legimitatie mogen de medewerkers uw pakket niet meegeven.

Afleveren bij de buren
Onze vervoerder PostNL zal uw pakket bij uw buren afleveren in het geval dat u niet thuis bent. Wilt u dit liever niet? Tijdens uw bestelprocedure wordt u in de gelegenheid gesteld om hierover een opmerking te plaatsen voordat u op de ‘Veilig Betalen’-knop klikt. Een korte mededeling volstaat. Wij zullen uw wens in dat geval aan de vervoerder kenbaar maken.

Track & Trace
In samenwerking met onze vervoerder PostNL, willen wij u graag voorzien van actuele afleverinformatie. Direct nadat uw bestelling door ons is aangemeld voor verzending, zullen wij u per e-mail een Track & Trace-code toesturen, zodat u via uw webbrowser eenvoudig de status van uw zending kunt inzien.



Heeft u vragen over uw bestelling?
Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice via: klantenservice@spieringsherenmode.nl.