SpieringsHerenmode.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Om het bezoek en winkelen bij SpieringsHerenmode.nl voor u gemakkelijker en persoonlijker te maken verzamelen wij en derden persoonsgegevens en volgen wij uw internetgedrag binnen en buiten onze website. Hiermee kunnen wij en derden advertenties laten zien die aangepast zijn aan uw interesses en kunt u informatie delen op social media. Door verder te klikken op onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten?.

Winkelmand
Laden...
Klachtenafhandeling

ALS U EEN KLACHT HEEFT

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Mocht het voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan kunt u ons dit gerust laten weten. We zulen ons uiterste best doen uw klacht op te lossen.

U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via klantenservice@spieringsherenmode.nlWij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.

Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op:
tel 0252 - 700 271

Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:

Spierings Herenmode
Hoofdstraat 178
2182 ER Hillegom