We gebruiken cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van uw bezoekersgedrag. Zo kunnen we u ook buiten onze webshop relevante aanbiedingen doen. Als u verder surft accepteer u onze cookies. Ja, prima Nee, liever niet

Winkelmand
Laden...
Klachtenafhandeling

ALS U EEN KLACHT HEEFT

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Mocht het voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan kunt u ons dit gerust laten weten. We zulen ons uiterste best doen uw klacht op te lossen.

U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via klantenservice@spieringsherenmode.nlWij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.

Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op:
tel 0252 - 700 271

Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:

Spierings Herenmode
Hoofdstraat 178
2182 ER Hillegom