SpieringsHerenmode.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Om het bezoek en winkelen bij SpieringsHerenmode.nl voor u gemakkelijker en persoonlijker te maken verzamelen wij en derden persoonsgegevens en volgen wij uw internetgedrag binnen en buiten onze website. Hiermee kunnen wij en derden advertenties laten zien die aangepast zijn aan uw interesses en kunt u informatie delen op social media. Door verder te klikken op onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten?.

Winkelmand
Laden...
Bestellen

ARTIKELEN BESTELLEN BIJ SPIERINGSHERENMODE.NL

1. U kunt een artikel bestellen in de webshop door eerst het gewenste producttype en/of bijbehorende merk  via het horizontale hoofmenu
2. U komt op een overzichtpagina waar u desgewenst gebruik kunt maken van het uitgebreide filtermenu aan de linkerzijde van de pagina. Filtermogelijkheden zijn (indien van toepassing): merk, bijbehorende lijnen, mouwlengte, maat, kleur, pasvorm, type, dessin, materiaal, model, boordmodel, manchetsoort, aantal borstzakken, elleboogstukken, soort sluiting, aanwezigheid capuchon, soort omslag, seizoen en prijs
3. Op dezelfde overzichtspagina kunt u boven de eerste rij producten kiezen in welke volgorde u de producten getoond wilt zien:  op oplopende prijzen, aflopende prijzen, alfabetische volgorde of nieuwste artikelen, en aantal producten per pagina 4. Door met de muis over een product te bewegen, wordt een pop-up getoond met de beschikbare maten die wij op dat moment op voorraad hebben
5. Door met de muis op een artikel te klikken, komt u op de productpagina, waar u uitgebreidere informatie over het artikel kunt vinden, zoals prijs, kleur, pasvorm, dessin, model, artikelnummer van de leverancier.
6. Wilt u het artikel bestellen? Selecteer eerst uw maat en klik dan met de muis op de groene knop 'Plaats in winkelmand'. Rechtsboven op het scherm verschijnt tijdelijk een pop-up met uw winkelmand.

WINKELMAND - BEKIJKEN, WIJZIGEN, KORTINGSCODE

7. U kunt producten in uw winkelmand bekijken door op de winkelmand te klikken, die u rechtsboven in de donkerblauwe balk kunt vinden. Klik op de grijze knop 'Naar shoppingbag'
8. U kunt producten uit winkelmand verwijderen, of het aantal artikelen wijzigen. Klik op de winkelmand die u rechtsboven in de donkerblauwe balk kunt vinden.  Klik op 'x' voor het verwijderen van een artikel, klik op '-', of '+' voor het wijzigen van het aantal artikelen.
9. Heeft u een kortingscode? Vult u deze op de pagina winkelmand pagina. Klik op de winkelmand, die u rechtsboven in de donkerblauwe balk kunt vinden. Vul uw kortingscode in, en klik op het groen pijltje om de code te bevestigen.

WINKELMAND AFREKENEN

10. U kunt uw winkelmand / shoppingbag afrekenen door op winkelmand te klikken, die u rechtsboven in de donkerblauwe balk kunt vinden
11. Klik op de grijze knop Naar shoppingbag.
12. Klik op Winkelmand afrekenen

BESTELLING AFRONDEN

13. U komt op een beveiligde pagina met stap 1 van 1. Uw gegevens. U heeft 2 mogelijkheden: met of zonder account bestellen. Als u nog geen account heeft, of zonder account wilt bestellen, klikt u op de groene knop Ga verder. Op de volgende pagina kunt u een account aanmaken of zonder account verder gaan met uw bestelling.
Als u al een account heeft en met account wilt bestellen, kunt u hier inloggen. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op de link Wachtwoord vergeten. Na het invullen van uw email-adres krijgt u een email met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. In uw account omgeving kunt u uw gegevens aanpassen.

14. Als u een nieuw klant bent, of doorgaat met bestellen zonder account, kunt u bij stap 2 van 1. Uw gegevens de gevraagde gegevens invullen. Hier kunt u ook een afwijkend bezorgadres invullen. Als u uw pakket bij een PostNL-afhaallocatie wilt laten bezorgen, kunt u dat in de stap hierna (2. Verzendmethode) aangeven.
Een account aanmaken gaat eenvoudig door het vakje bij Ik wil een account aanmaken aan te tikken. Er verschijnt dan een vinkje. U krijgt per email een bevestiging dat uw account is aangemaakt, zodra u op de knop Ga verder heeft getikt.
Via de knop Ga verder komt u op de pagina waar u uw verzendmethode kunt kiezen.

15. Kies in stap 2. Verzendmethode of u het pakket wilt laten Bezorgen of Ophalen op een PostNL punt. Bij de keuze Ophalen verschijnen meerdere PostNL punten in de omgeving van uw postcode. Desgewenst kunt u een andere postcode aangeven en naar nieuwe afhaalpunten laten zoeken. Via de knop Ga verder gaat u naar de pagina waarop u uw betaalwijze kunt selecteren.

16. In stap 3. Selecteer betaalwijze kiest u uw betaalwijze. Per land zijn de betaalmethoden verschillend. Bij de betaalmethode iDEAL, dient u ook uw bank te selecteren.

17. In de volgende stap 4. Controleer bestelling controleert u uw factuuradres, bezorgadres of afhaaladres en de betaalwijze, en desgewenst wijzigt u deze hier. Eventueel kunt u hier ook uw winkelmand nog aanpassen.
Nadat u uw gegevens heeft gecontroleerd en akkoord gaat met de algemene voorwaarden, bevestigt u dit door dit aan te vinken. U kunt dan uw bestelling plaatsen. U wordt naar een beveiligde omgeving geleid waar u uw betaling kunt afronden.

18. Nadat de betaling succesvol is afgerond, wordt u teruggeleid naar de website. U krijgt een orderbevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven email-adres toegestuurd.

19. Als uw betaling niet is gelukt, wordt u teruggeleid naar de website, waarop kenbaar wordt gemaakt dat de betaling is mislukt. U kunt nogmaals proberen te betalen.

20. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode Achteraf betalen via AfterPay, krijgt u achteraf een factuur toegestuurd. De orderbevestiging van uw bestelling wordt direct naar het door u opgegeven email adres gestuurd.

 

>>Download hier de Algemene Voorwaarden