Skip to content
  • Gratis verzenden & retourneren
  • Snelle service
  • Ook grote maten

Retourneren

Bekijk hier de meest gestelde vragen over ruilen & retourneren.

Kan ik mijn artikel omruilen?

We kunnen artikelen online helaas niet omruilen. U kunt het artikel aan ons retourneren met het meegeleverde retourlabel. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.
Zodra we uw retour hebben goedgekeurd storten we aankoopbedrag terug. Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.

Wilt u het artikel liever ruilen? Dat kan in onze winkel. U kunt alleen artikelen ruilen tegen andere artikelen met dezelfde prijs.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen gratis retourneren met de meegeleverde retoursticker. De (prijs)kaartjes dienen nog aan de te retourneren kledingstukken bevestigd te zijn en het kledingstuk mag niet gedragen zijn.
U kunt het artikel ook retourneren in een van onze winkels. In dat geval storten we het geld terug op dezelfde manier als de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren.

Kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen kosteloos retourneren met de meegeleverde retoursticker. Retourneert u van buiten Nederland en België? We vergoeden tot maximaal €7 verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

1.       Leg de artikelen netjes opgevouwen in de doos die u van ons ontving.

2.       Vermeld op de retourbon bij het te retourneren product het getal van de reden van retour.

3.       Stop de retourbon met de te retourneren producten in de doos.

4.       Haal de retoursticker van het meegeleverde retourformulier en plak de sticker duidelijk zichtbaar op de buitenkant van het pakket.

5.       Geef het pakket af bij een PostNL-punt. Retourneren is vanuit Nederland en België gratis, dus frankering is niet nodig.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren vanuit een ander land dan Nederland of België?

Volg de bovenstaande stappen en zorg zelf voor voldoende frankering. We vergoeden maximaal €7 van de verzendkosten. Stuur het pakket op naar:

Klantenservice Spierings Herenmode
p/a De Kempenaerstraat 14
2341 GL Oegstgeest
Nederland

Wanneer u het pakket heeft geretourneerd vragen wij u de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen via een E-mail. Via deze E-mail ontvangen wij graag het ordernummer, Track & Trace code van de retourzending en uw bankrekeningnummer in verband met het vergoeden van de porto kosten. Hierdoor kan de klantenservice uw retourpakket sneller verwerken.

Kan ik meerdere bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?

Dat is helaas niet mogelijk. Stuur artikelen artikel terug in het pakket dat u van ons heeft ontvangen. Gebruik (binnen Nederland en België) de retoursticker om ieder pakket retour te sturen.

Hebben jullie mijn retourpakket al ontvangen?

De retourzendingen komen binnen op een andere plek dan waar onze klantenservice zit. Daarom kunnen we dit niet voor u controleren.U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen.

Is mijn retourbetaling al verwerkt?

U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Dat kan tot maximaal 14 dagen duren. Na onze verwerking ontvangt u een retourbevestiging.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retourneren?

Het aankoopbedrag storten we op dezelfde manier terug als de gekozen betaalmethode. Dat kan tot 14 werkdagen duren nadat we de artikelen in goede staat en ongedragen hebben ontvangen.

Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.

Ik heb een artikel gekocht met korting, maar de maat of kleur is verkeerd. Kan ik alsnog korting krijgen?

Ja, u kunt uw artikel retourneren en zelf opnieuw de juiste maat of kleur bestellen.

Neem contact op met onze klantenservice zodra u het nieuwe artikel heeft ontvangen en die kleur en maat wel naar wens zijn. Houd het bestelnummer bij de hand, de klantenservice controleert uw order en zal het prijsverschil naar u overmaken.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Het spijt ons dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. Retourneer het artikel zo snel mogelijk zodat we dit voor u kunnen oplossen. Vul op het klachtenformulier een duidelijke beschrijving van de klacht in en stuur het formulier met het artikel retour. Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij zoeken voor u uit hoe we het kunnen oplossen.

Gaat het om slijtage door (vaak) dragen van de kleding? Bij slijtage kunnen we mogelijk niet het hele bedrag terugbetalen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen: wat moet ik doen?

Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij zoeken voor u uit wat er aan de hand is.

Zat uw vraag er niet tussen ? Misschien kunnen wij u nog verder helpen middels de meest gestelde vragen van de onderstaande onderwerpen.